مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 20:222022-02-28اقتصادي

گشت های دوره ای برای پایش مستمر خطوط برق گیلان


پروژه های متعدد مقاوم سازی خطوط به منظور پیشگیری از سرقت و اطمینان از پایداری خطوط انتقال انرژی از طریق انجام جوشکاری پیچ و مهره و رنگ آمیزی آن و همچنین بستن کسری نبشی انجام می شود.

- ایسنا/گیلان معاون بهره برداری برق گیلان گفت: پروژه های متعدد مقاوم سازی خطوط به منظور پیشگیری از سرقت و اطمینان از پایداری خطوط انتقال انرژی از طریق انجام جوشکاری پیچ و مهره و رنگ آمیزی آن و همچنین بستن کسری نبشی انجام می شود.

بهروز قربانپور، معاون بهره برداری شرکت برق منطقه ای گیلان در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: تعمیر و نگهداری بهینه خطوط انتقال نیروی برق در سطوح ولتاژ 400 و 230 و 132 و 63 هزار ولت، علیرغم عبور این خطوط از مناطق صعب العبور کوهستانی و کوهپایه ای و جلگه ای گیلان از وظایف ذاتی شرکت برق منطقه ای گیلان در راستای تامین مطمئن و پایدار انرژی برق می باشد.

وی افزود: برای انجام این مهم، برای انتقال تجهیزات برای تعمیر و نگهداری حدود 6300 برج خطوط، نیاز به جاده دسترسی بوده، که با توجه به شرایط اقلیمی خاص استان گیلان، احیای این راه های دسترسی ضروری و اساسی می باشد که این امر باعث افزایش هزینه های تعمیر و نگهداری خطوط می شود.

قربانپور گفت: در مواقعی که جاده دسترسی در مناطق جنگلی و اختصاصی باشد و برای تردد عموم مورد استفاده قرار نگیرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گشت های دوره ای برای پایش مستمر خطوط برق گیلان

گشت های دوره ای برای پایش مستمر خطوط برق گیلان